W muzeum stoją trzy autobusy i siedem tramwajów. Poza jednym autobusem, wszystkie woziły mieszkańców. Najdłużej - tramwaje typu bremen. W 1926 r. do Szczecina trafiła potężna partia 40 wagonów z fabryk w Bremen i Dessau. Bremen był w owym czasie nowoczesnym tramwajem, choćby dlatego, że miał zabudowany pomost. Na dachu - do specjalnych kaset wkładano tabliczki z informacją o linii i kierunku jazdy. Nocą tabliczki były podświetlane. Prezentowany tramwaj jeździł z numerem 133 - od 1926 do 1971 r. Został wówczas przebudowany w warsztatach Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej na pług wirnikowy. Do 2006 r. odśnieżał szczecińskie ulice, wyjeżdżając z zajezdni przy ul. Kolumba, później z zajezdni Niemierzyn. W październiku 2008 r. pług został przekazany muzeum. Przeszedł renowację i dwa lata później wrócił do wyremontowanej zajezdni Niemierzyn.